onsdag 19 augusti 2009

SKOLDAX

Ett litet tips på hur man enkelt förändrar lite skolprylar.

Här har jag köpt ett kit med block, pennor, pennvässare, linjal & sudd.


Och så här ser som ut efter lite makeover.


Sidan på bokpärmen har jag embossat med hjälp av en VersaMark-dyna och rosa embossingpulver från Prickiform. Jag värmde försiktigt.

Sen har jag skurit till bitar av papper som passar föremålen och fäst med dubbelhäftande tejp. Även pennorna är embossade med rosa pulver. Jag tog bort plasten på pennorna innan jag embossade. Återstår att se hur det funkar att vässa dom.Suddet är utbytt mot ett hemmagjort glass-sudd som min dotter har gjort.


Ett lite snabbt tips!!

//Tesa

1 kommentar:

  1. Hallo ... ich bin aus Brasilien und mein Name ist Val Ich liebte Ihrem Blog. Ich habe auch eine www.crieartezzanato.blogspot.com

    SvaraRadera